Teamcoaching
Is de dynamiek in jullie team een worsteling? Loopt de samenwerking in de vaksectie of in je team niet helemaal van een leien dakje? Lijkt het soms of alles wat moet gebeuren verzandt in eindeloze discussies of komt er helemaal niets van de grond?
TeamcoachingOp zoek naar stroming
Verdrinken jullie, als team, in alle goede ideeën maar lukt het niet om tot handelen over te gaan? Ik schuif graag eens bij jullie aan om te ontdekken hoe jullie als sectie of als team weer tot stroming kunnen komen. Iedereen vanuit zijn eigen kracht. Bij stagnatie in de samenwerking of in het proces, maar ook als de samenwerking wel goed loopt kan het fijn zijn om een coach in te zetten om samen een ontwikkelplan of projectplan te schrijven of om het werken aan jullie teamdoelen te ondersteunen.
Heb je een vraag?
samen op zoek naar jouw beste antwoord!
Toch op zoek naar iets anders?
Training
Als trainer in het onderwijs werk ik altijd met hoog opgeleide professionals. Ik vind het dan ook belangrijk om de kennis en de expertise die al aanwezig is in de school te activeren en in te zetten. Leren van en met elkaar. Op alle lagen in de school.
Individuele coaching
Coaching is, in mijn beleving, het middel om mensen weer in hun kracht te zetten. Of dat nu gaat om individuen of om teams of secties. Mijn achtergrond als dramadocent is mij bij het coachen erg van dienst om soms te kunnen horen wat er niet gezegd wordt.
Procesbegeleiding
‘Als je zelf in de soep zit, is het moeilijk om de ballen te tellen’ Als je zelf onderdeel bent van de organisatie waar verandering gewenst is, kan het lastig zijn overzicht te houden over de processen en systemen. Als procesbegeleider bij (complexe) verandertrajecten sta ik naast je om samen te blijven kijken naar hoeveel, en welke ballen er in de soep drijven en om samen te ontdekken welke kruiden we nog missen om van dit traject een smaakvol succes te maken.
Onderwijsontwikkeling
Elke school zijn eigen uitdaging. Of dat nu is op het gebied van het ontwikkelen van een nieuw onderwijsconcept, het versterken van het pedagogisch klimaat, het verbeteren van de samenwerking binnen secties of teams, of bij het verbeteren van de resultaten. Ik ben graag die betrokken buitenstaander die meedenkt, feedback geeft en adviseert.